Zašto biste trebali da pijete naturalno vino?

Stojite ispred police ili gledate u ekran svog mobilnog telefona i ne znate šta da odaberete toliki je izbor na web shopu. Istina, paleta je sve veća i interesantnija, i dok smo jedno vreme govorili samo o belim i crvenim vinima, sad imamo i rozé, pa oranž, pét-nat, i različite penušavce, prirodna, konvencionalna, svašta nešto. Prirodna vina, čini se, izazivaju podjednako uzbuđenje koliko i prezir. Međutim postoji mnogo razloga zašto bi trebalo da izaberete naturalno, koja se ponekad odbacuje kao manjkavo, fanki (ne u pozitivnom smislu te reči), pa čak i nedosledno.
Zašto biste trebali da pijete naturalno vino?

Ako još razmišljate, niste se usudili, čekate momenat, ne znate da li vredi, ili ne, donosimo Vam naše glavne razloge zbog kojih smo strastveni ljubitelji naturalnog vina. Probajte nekoliko boca i odlučite sami.

Razlozi zašto bi trebali da pijete naturalno vino:

  • Prirodno vino ima drugačiji ukus.
  • Prirodno vino je živo.
  • Prirodna vina prirodno imaju malo sulfita.
  • Dobro se slaže sa hranom.
  • Jer ste čuli za crno i belo vino, ali šta je sa narandžastim vinom?
  • Ima više antioksidanata.
  • Možete poboljšati zdravlje mozga, raspoloženje.
  • Imati zdraviju kožu
  • Jačati imunitet
  • Podsticati male proizvođače
  • Znaćete šta tačno pijete, i tako izbegavati nepotrebne dodatke
  • Uživati i eksperimentisati u više stilova
  • Otkriti jedinstveni kvalitet različitih regiona
  • Imati više opcija
  • Širi spektar uparivanja hrane
  • Probati vino koje je živo i koje se razvija
  • Podržati regenerativnu poljoprivredu
  • Uključiti se u svesniju potrošnju
  • Podržati održivost u svakom smislu
  • Da predstavljate određeni stil življenja

Ako ste za klik na našu vinoteku i istražite naša vrhunska zanatska prirodna vina!

Zašto biste trebali da pijete naturalno vino?
Zašto biste trebali da pijete naturalno vino?
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.